Út. Pro 1st, 2020

Nainstaluju na čistý x64 systém origin a nejde se mi přihlásit. Myslel jsem si, že je problém v x64 bitovém OS, nahodil jsem x32 verzi. Stejný problém. Nakonec jsem si myslel, že mi chybí aktualizace. Aktualizace taky nefungovaly. Nakonec jsem zjistil, že moje základní deska ukazuje špatné datum . Změnil jsem datum a čas a najednou vše funguje OK.

 

Takže změňte datum a čas vašeho Operačního Systému a je jedno jestli máte x32 nebo x64 systém, funguje to na obou verzích.

Pokud se vám zobrazuje hláška : “Při prvním přihlášení musíte být online” a nastavení datumu a času na aktuální nepomáhá, vypněte váš ESET antivirus s firewallem. V dalších případech je blokující firewall komunikaci originu se servery nejčastější příčinou nemožnosti se připojit do originu.

 

By mirra

Hardwaru a počítačům se věnuji již od roku 2003. Za tu dobu jsem poskládal stovky počítačů, opravil tisíce počítačů a vyřešil nespočetně problémů, vad a chyb, se kterými se setkávali uživatelé. Od roku 2005 se zabývám servery, zejména těmi herními , v roce 2007 jsem se začal věnovat Valve Source SDK level designu, který šel od roku 2009 k ledu kvůli studiu Informatiky na univerzitě. Podílel jsem se chvíli i na provozu síťové laboratoře MENDELU, dnes spravuji cca 13 serverů/diskových polí na univerzitě, řeším IT v malých a středních firmách tak, aby firmy ušetřily nemalé částky při zlepšení kvality a soustředím se na snižování nákladů na IT od licencí až po hardware, software, provádím konsolidace a audity platnosti licencí, které firmám šetří rovněž nemalé peníze. Velké firmy nechávám korporacím. ;-)

13 thoughts on “Origin: “Pro první přihlášení musíte být on-line” :Chybová hláška”
  1. Ahoj mám už měsíc problém s Originem. Napíšu svoje přihlašovací údaje a když se chci přihlásit hodí to chybu: “Pro první přihlášení musíte být on-line.”
    Tvoje rady bohužel na mém počítači nefungovali a firewall jsem mohl nastavovat jak jsem chtěl ale pořád nic. Jestli někde najdeš nějakou jinou radu, pošli prosím odkaz nebo napiš. Dík

    1. čau hele prosím tě jestli máš NVIDIA GeForce Experience tak je pravděpodobné že ti to blokuje ona 🙂

      1. AHoj,, píšeš že je možné, že to blokuje NVIDIA GeForce.. a s tím se asi nic dělat nedá že? Divné je že dříve spolu normálně fungovali, origin i nvidia, a teď tohle.

  2. Zkuste si projít následující kroky ohledně problémů s připojením:

    1) nějaké bezpečnostní programy ve Vašem PC blokují hru (antivirus, antispyware, firewall, windows defender). Pokud takové programy používáte, zkuste je pro otestování před spuštěním hry deaktivovat nebo i odinstalovat.

    2) pokud používáte router,uveďte IP adresu Vašeho počítače do tzv. DMZ (demilitarizovaná zóna),díky tomu nebude router žádným způsobem připojení na Vašem PC blokovat. Možnost DMZ nabízí většina kvalitnějších routerů. (více info v manuálu routeru).

    3) pokud používáte router a ten v sobě má firewall, zkuste firewall deaktivovat (v nastavení routeru)

    4) odinstalujte hru, poté ještě ručně smažte složku, která se nachází v “Dokumenty” a hru znovu nainstaluje, zaktualizujte a vyzkoušejte.

    5) pokud na PC používáte nějaké programy, které by mohli zasahovat do síťové konfigurace, zkuste je odinstalovat (anonymizéry, hamachi, VPN, apod.)

    6) pokud jste napojen na internet z lokální sítě, může být problém způsoben nastavením dané sítě.

    7) pokud je mezi zařízením, pomocí kterého jste připojen k internetu a Vaším počítačem bezdrátové spojení, nahraďte jej na zkoušku kabelem.

    8)problém může být v určitých aplikacích/procesech, které běží v systému při spouštění hry. Udělejte prosím následující:
    Stiskněte kombinaci klávesy Windows s klávesou R (klávesa windows + R). Do příkazového řádku napište msconfig a potvrďte Enterem. Spustí se Vám nástroj pro konfiguraci systému.
    Jděte do záložky PO SPUŠTĚNÍ a zde zvolte zakázat vše. Potvrďte OK/použít a restartuje počítač. Vyzkoušejte hru nyní. Pokavaď toto nepomůže, spusťte opět nástroj pro konfiguraci systému, jděte do záložky SLUŽBY, zaškrtněte políčko Skrýt všechny služby Microsoft, a poté Zakázat vše. Opět restartujte PC a vyzkoušejte hru nyní. Pokud Vám ani jedno nepomůže, vraťte provedené změny nazpět (postup je stejný, akorát v obou záložkách zvolte Povolit vše, místo Zakázat vše.)

    9) aktualizujte ovladač Vaší síťové karty. Pokud je Vaše síťová karta integrovaná na základní desce (většinou bývá), nejnovější ovladač naleznete na stránkách výrobce základní desky.

    10) smažte soubor “hosts” , který se nachází v C:\Windows\System32\drivers\etc\

    11) pokud nic z výše uvedeného nepomůže, doporučuji kontaktovat Vašeho providera internetového připojení a situaci prošetřit s ním (ztrátovost packetů, vysoká odezva, neveřejná IP adresa, blokace určitých portů nebo adres, apod)

    ME POMOHLO SMAZAT SOUBOR HOSTS !!! RESIL JSEM TO 14 DNI TAK SNAD VAM TO POMUZE

  3. Čau,po změně poskytovatele netu se nemuzu prihlasit do origin hlasi Váš email,Origin ID nebo heslo nejsou platne,hraju origo battlefield3 uz skoro rok a ted co stím??dik za odpoved I.

  4. Děkuji mockrát! Pomohlo mi vymazání výše zmiňovaného souboru hosts! Měl jsem s tím dlouho problém! Díky! 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

4 × four =